Історія України
(35 годин – 1 година на
тиждень)
№
п/п
|
Дата
|
Тема
|
Домашнє
завдання
|
Примітки
|
1
|
|
Повторення
|
|
|
2
|
|
Вступ
до середньовічної історії
|
|
|
Розділ
І. Виникнення та становлення Русі-України
|
||||
3
|
|
Східнослов’янські
племена (предки українців) напередодні утворення держави
|
|
|
4
|
|
Утворення
Русі-України
|
|
|
5
|
|
Русь-України за перших Рюриковичів
|
|
|
6
|
|
Практичне заняття 1. Князь
Святослав та його походи
|
|
|
7
|
|
Узагальнення.
Тематичне оцінювання за розділом І «Виникнення та становлення Русі-України»
|
|
|
Розділ ІІ. Русь-Україна наприкінці 10 — у першій половині 11 ст
|
||||
8
|
|
Русь-Україна за часів князя Володимира Великого
|
|
|
9
|
|
Русь-Україна за часів Ярослава Мудрого
|
|
|
10
|
|
Писемність,
освіта, архітектура та монументальний живопис Русі-України доби розквіту
|
|
|
11
|
|
Суспільне
та господарське життя за доби розквіту Русі-України
|
|
|
12
|
|
Практичне заняття 2. Християнська
релігія і церква в житті давньоруського
суспільства/ Уявна подорож Києвом часів Ярослава Мудрого (за вибором учителя)
|
|
|
13
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання за розділом ІІ «Русь- Україна наприкінці 10 — у першій половині 11 ст.»
|
|
|
Розділ ІІІ. Русь-Україна у другій половині 11 —
першій половині 13 ст.
|
||||
14
|
|
Русь-Україна
за наступників Ярослава
|
|
|
15
|
|
Русь-Україна
за Володимира Мономаха та його сина
|
|
|
16
|
|
Політичне та мистецьке життя Київського,
Чернігівського, Переяславського князівств доби роздробленості
|
|
|
17
|
|
Галицьке
та Волинське князівства в другій половині 12 ст.
|
|
|
18
|
|
Практичне заняття 3. «Повчання
дітям» Володимира Мономаха — кодекс настанов князівської родини / «Слово о
полку Ігоревім» як історичне джерело (за вибором учителя)
|
|
|
19
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання зарозділом
ІІІ «Русь- Україна у другій половині 11 — першій
половині 13 ст.»
|
|
|
Розділ IV. Галицько-Волинська держава
|
||||
20
|
|
Галицько-
Волинська держава: від створення до монгольської навали
|
|
|
21
|
|
Монгольська
навала на українські земл
|
|
|
22
|
|
Галицько-
Волинська держава за Данила Романовича
|
|
|
23
|
|
Практичне заняття 4. Зовнішня політика князя
Данила Романовича. Коронація / Данило Романович — будівничий Галицько
волинського князівства (за вибором учителя)
|
|
|
24
|
|
Розвиток
освіти, літописання, архітектури та малярства в Галицько- Волинській державі
|
|
|
25
|
|
Галицько-
Волинське князівство за наступників Данила Романовича
|
|
|
26
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання за розділом ІV
«Галицько- Волинська держава»
|
|
|
Розділ V. Українські землі у складі Великого
князівства Литовського та інших держав (друга половина 14–15 ст.)
|
||||
27
|
|
Статус
українських земель у складі Великого князівства Литовського та Польського королівства
|
|
|
28
|
|
Держава
Феодоро в Криму. Утворення Кримського ханства. Гереї
|
|
|
29
|
|
Суспільне
і церковне життя. Сільське господарство, ремесло торгівля, міста (друга половина
14–15 ст.)
|
|
|
30
|
|
Розвиток
освіти. Архітектура та образотворче мистецтво
|
|
|
31
|
|
Практичне заняття 5. Етнічний склад населення Укр
їни. Повсякдення життя та взаємовідносини населення України в 14–15 ст.
|
|
|
32
|
|
Історія
рідного краю
|
|
|
33
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання за розділом V
«Українські землі у складі Великого князівства Литовського та інших держав
(друга половина 14– 15 ст.)»
|
|
|
34
|
|
Узагальнення до курсу «Середньовічна історія
України та її внесок у загальноєвропейську спадщину»
|
|
|
35
|
|
Резерв
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар